wtorek, 27 sierpnia 2013

Układ nagrody

Dziś multimedialnie.

Zapraszam.




Zanim przejdę do meritum, to zachęcam do zapoznania się z krótką pigułą informacyjną, o tym czym jest układ nagrody: tutaj kliknij. W wersji lekko poszerzonej kliknij tutaj.



"Wróćmy do naszych baranów" czyli Tajemnice korporacji odc. 2 Neuromarketing

Poniższy film ( jeden z kilku w cyklu, zachęcam do obejrzenia wszystkich) przedstawia mało znaną prawdę zarówno o człowieku, jak i o tym jak działa świat, który go otacza. Trwa ok 57 minut ( info dla mobilków).

Oglądając proszę pamiętajcie, że:

"Produktem" we współczesnym świecie jest w zasadzie wszystko! Jest nim także np. polityk, partia, etc. Substytutem pieniądza są wówczas...głosy. Przypominam słynne "kur***wa, ktoś przestawił wajchę" wypowiedziane przez pewnego "mocarza", który bez "zaprzyjaźnionych mediów" jest "nagi".

W promowanym filmie nie chodzi bynajmniej o napiętnowanie Makdonalda czy innych "złych korpo", a o poszerzenie świadomości, że WSZĘDZIE/KAŻDY chce na Ciebie wpłynąć. Co zrobisz z tą wiedzą, to inna para kaloszy.

Pamiętaj jednak, że "Nigdy do niczego się nie przyznawaj, złapią cię pijanego w samochodzie, to mów, że nie piłeś, znajdą ci dolary w kieszeni, to mów, że to pożyczone spodnie, a jak cię złapią na kradzieży za rękę, to mów, że to nie twoja ręka. Nigdy się nie przyznawaj." Ciebie czy mnie od maleńkości karmiono dekalogiem czy też Kantem i jego "prawem moralnym", "ich" przytoczoną mantra z Młodych Wilków. Bardzo dobrze zauważysz to w filmie. 



umieścił Dokumencik24 na jutubie. 


Półbeczka czyli ciąg dalszy.

Natrafiłem na moim ulubionym portalu sportowym na text Krzysztofa Stanowskiego, który bardzo mnie zaskoczył. Zaskoczył tak treścią jak i emocjami w nim zawartymi. Wyjątkowo dobrze wpisuje się w filozofię polecanego filmu.


Fragment: "Nie mam wątpliwości, że istnieje porozumienie polityczno-medialne, na skutek którego informacje przekazywane są w konkretny sposób. Dzisiaj - 23 sierpnia - też obejrzałem "Fakty po południu" oraz "Fakty", dowiedziałem się właśnie o tym, że Polacy zaatakowali policjantów w Hiszpanii, a także o tym, że MSW wydaje wojnę kibolstwu. Normalny dziennikarz, niezależny, zadaje pytania, natomiast dziennikarz TVN-u przekazuje pogląd władz. Byłem zszokowany, gdy obejrzałem Hannę Gronkiewicz-Waltz, która jedzie metrem, by pokazać, że po kilku tygodniach przerwy stacja Centrum znowu jest otwarta. Myślałem sobie (czy za myśli można iść siedzieć?): - Ty *** (moje ***) o, wracaj pracować, a nie metrem jeździsz i pokazówki urządzasz… Wydaje mi się, że normalny dziennikarz zapytałby, czy pani prezydent nie ma ważniejszych spraw na głowie, czy naprawdę zamknięcie czegoś i ponowne otwarcie warte jest obecności kamer. Wreszcie - czy zapraszanie ludzi, którzy dojechali na stację docelową, na kawę, to nie ten rodzaj obrzydliwego wchodzenia w d***ę wyborcom, którzy za moment wezmą udział w referendum? Czy to nie zabieg godny pogardy i wyśmiania, zamiast suchej informacji?

Jeśli masz po swojej stronie media, gotowe na bezwzględne ogłupianie ludzi, możesz rządzić długo i skutecznie, w atmosferze strachu przed wyimaginowanym wrogiem (od razu zaznaczam: nie zagłosuję na PiS, na Palikota też nie, nie PiS-owską agitację ma na celu ten artykuł), także w atmosferze złudnych sukcesów. Jak dla mnie, rząd PO w TVN-ie skutecznie dawkuje informacje niewygodne, ogranicza je do minimum, w sposób fantastyczny odwraca uwagę i zasypuje ludzi wiadomościami wartymi tyle, co kolor majtek mojej sąsiadki. Uważam, że wielką krzywdę ta stacja wyrządza Polsce i Polakom, zatruwa ich umysły, karmi ich szkodliwą papką. Wielu ludzi - na skutek przyjmowania tej papki - jako obywatele wegetują. Powiedzcie mi sami: czy ciekawszą i bardziej wartościową informacją jest to, że pracownicy skarbówki poniekąd odpowiedzialni za aferę Amber Gold nie otrzymają zarzutów, czy to, że Bronisław Komorowski ma pierdolonego spaniela? Zdaniem "Faktów" - to drugie.

Narasta wk***urwienie. Młodzi ludzie nie mają pracy, nie mają też poczucia, że grają z politykami w jednej drużynie, że ci cokolwiek im zapewnią, albo że chociaż się postarają. Dziennikarze żyją jak pączki w maśle, tuczeni przez rząd, nie wyczuwają, o czym mówi ulica."



"Nagły atak spawacza" aka koniec wieńczy dzieło.



Materiał z maxtvnews.com ( 7 minut info dla mobilków)


Z przytoczonych na wstępie badań naukowych, dostępnych na typ etapie rozwoju cywilizacji, wynika że jesteśmy jacy jesteśmy. Pomimo kilku tysięcy lat cywilizacji nadal kieruje nami - układ nagrody - im szybciej zdamy sobie z tego sprawę, tym lepiej dla nas samych.