czwartek, 18 października 2012

Yarosław Polskę zbaw

Dzień, dwa temu zarzucono mi, że blog jest "ponury". Niby humoreską było podtopienie Stadionu im. Kazimierza Górskiego w Warszawie bo "ktoś" nie zamknął dachu ale ciągle mi brakowało przysłowiowej kropki nad "i". Dlatego też potrzebowałem kilku telefonów, parę faxów i jeden emial od Czytelnika aby zamieszczony poniżej efekt, mógł już zadowolić nawet największych Misterów Elegancji.

Kto w pracy niech puści na głośniku:)




źródło:  na youtube.com

Słowa:

V-UNIT - V dla Polski (Jarek Polskę zbaw) 

1. Lloyd BANIA
Obecny rząd wydłużył pracę nam
SZKODA
Poszło wszystko, bo dałem na złoty amber,
SZKODA
Cholerni bandyci sprzedadzą nasz kraj
SZKODA
Teraz dam na trwam no i ZGODA

2. The GRA
Gdzie moje ulgi EJ
Rosną ceny, drogi gaz, paliwo w górę TEŻ
Premierze jak tam drogi a metro, zalało JE
A jeszcze powiedz gdzie wszystkie
obietnice TWE
No powiedz GDZIE

BAKON
REF.
GDZIE ŻYJEMY, SAME ABSURDY
ALE JEST ON, ALE JEST ON
CO JEST Z TYM KRAJEM, MOŻE BYĆ
LEPIEJ,
BO JEST ON, NO BO JEST ON,
WYJDŹMY NA ULICĘ, POLSKO OBUDŹ
SIĘ SIĘ SIĘ SIĘ

JAREK POLSKĘ ZBAW
POLSKĘ ZBAW
JAREK POLSKĘ ZBAW
POLSKĘ ZBAW
JAREK POLSKĘ ZBAW
POLSKĘ ZBAW
EEEJ EJ JAROSŁAW
CO CO CO CO? JAREK POLSKĘ ZBAW!

3. 500 cent
Żeby nie widzieć co się dzieje, pije alko z
CZECH
Biuro już upadło a ja wciąż w Egipcie 
TKWIE
Pielęgniarki na obozie i upada
NFZ
Smoleńsk po temacie no i ZGODA

4. SNAPY DOGG
W TV nuda JEST
Znowu w mediach najważniejsza mała Madzia
JEST
Czy w tym kraju lizanie księdza kolan spoko 
JEST
Janusz to zły ruch z tym cyrkiem w partii weź daj se 
LUZ
Janusz daj se LUZ

REF.

ZEJŚCIE
Donek co ? Co z Twoim synem no ?
Amber, Amber, Amber, Amber Gold
Donek co ? Co z Twoim synem no ?
Amber, Amber, Amber, Amber Gold
Uprzedziłeś go...

EEEJ EJ JAROSŁAW
CO CO CO CO? JAREK POLSKĘ ZBAW!


Podkład muzyczny wykorzystany w piosence: PSY- GANGAM STYLE. 
Utwór nie ma na celu obrażenia nikogo, ma charakter czysto humorystyczny i kabaretowy. Działalność non-profit.

ps. Śmiech wykończył Kaczyńskiego w 2007r...historia się rymuje jak widzimy i słyszymy.

11 komentarzy:

  1. Słuchałem wpolityce.pl

    Resztkowskiemu szczególnie dedykuję za obniżenie realnej wartości emerytur - waloryzacja jednym 10% a innym 1%.
    Pozdrowienia dla fakmilajkahoreajem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dostałem w emalju ale już sprawdziłem bo faktycznie wpolityce jest.

      Ja PiSiakom aby "wiedziały" jak słabość przekłuć w siłę, że dystans popłaca, a każda "target grupa" ma swój klucz.

      ps. Pozdrawiany/a "hor" to kobieta? ja kiedyś widziałem jednak taką: fakmilajkalitelpricesajem też pozdrawiam korzystając z okazji:)

      Usuń
    2. Dopóki ta podwyżka o 10% dotyczy najniższych a o 1% najwyższych emerytur to nie ma o co się czepiać.

      Usuń
    3. mialem na mysli córke Resztkowskiego

      Usuń
    4. Chleb dla każdego kosztuje tak samo, wiec ... rewaloryzacja kwotowa ma jak najbardziej sens. 1% z 1000 =10PLN ale 1%z 5000 to 50PLN... Jest różnica.

      Usuń
    5. Czy rozumiesz pojęcie waloryzacja? (nie mylić z podwyżka)
      Emerytura to nie pomoc społeczna.

      Usuń
    6. Od kiedy to emerytura w RP jest czymś innym niż pomocą społeczną?

      Usuń
  2. http://art.blox.pl/tagi_b/135011/Maya-Rostowska.html
    zeby juz temat fakmilajkahoreajem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Miałem" ją kiedyś...na wpisie Hall of Fame i otrzymałem żądanie/groźbę i musiałem się pokajać. Wyszukałem nową fotkę taką "niewinną" i jej też już nie ma...cóż warto zrzucać wszystko na dysk ale upubliczniac tylko z zewnątrz.

      Usuń
  3. Fajne:) A najlepszy jest ten motyw:

    "Donek co ? Co z Twoim synem no ?
    Amber, Amber, Amber, Amber Gold
    Uprzedziłeś go..."

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ekipa ma kilka fajnych kawałków. Ten Yarosław chyba dotychczas niezauważony przez NOWOGRODZKĄ, a szkoda! Jak nic powstałego dotychczas nadaje się na zmianę percepcji. Świat POST, a tam ciągle wierzą w magię treści/elokwencji/oczytania, kiedy współcześnie rządzi się EMOCJAMI!!!

      pozdro.

      Usuń