Aż mnie, Warszawiakowi z racji miejsca płacenia podatków, zazdrość wzięła widząc jak stosunkowo prosty koncept tak gustownie został zrealizowany. Od razu przypomniałem sobie równie przyjemny film dotyczący Londynu, w którym miasto promują m.in: David Beckham, Amir Khan, Dame Kelly Holmes, Sir Roger Moore i jeszcze kilka bardzo znanych osobistości.
źródło SportsceneTV na youtube.com
Ta prezentacja jest po prostu WYŚMIENITA! Piękne zdjęcia, bardzo dobry koncept, sugestywna muzyka, mistrzowskie wykonanie...każdy detal wręcz dopieszczony i pasujący do całości przekazu. Nic nie dzieje się przypadkowo, nie ma żadnej "partyzantki".
Oczywiście Warszawiacy nie gęsi i swój spot promujący także mają, a co nie stać nas? Oj stać bo
źródło: warszawapl na youtube.com
jak informują znajomi z agencji reklamowej powinien kosztować "po kosztach" mniej więcej 100K, miasto wyłożyło - 505 750,00 zł , o czym informuje Księga Zamówień Publicznych tutaj.
Jak widać "garściami" czerpał z obu powyższych filmów ale pomimo to nawet się do nich nie zbliżył. Chciałem tutaj uzewnętrznić trochę swej żółci, która związana jest z tą produkcją ale postanowiłem postawić kropkę i skupić się na pozytywach. Mianowicie ta stosunkowo wysoko budżetowa chałtura wyzwoliła dziesiątki kontr-produkcji aka parodii, które świadczą o gigantycznych pokładach kreatywności tkwiącej w narodzie i tylko czekającej na WYZWOLENIE!
Zapraszam na seans - ok 5 minut.
Wersja na "Pana z erekcja":
SuchyKanal na youtube.com
Wersja na "Terminatora"
apaczos111 na youtube.com
Wersja na "11 listopada 2011r"!
malyy5reaktywacja na youtube.com
Na marginesie - pamiętacie tego zwyrola z "mundurówki" pokazanego w 35 sekundzie, który tak wyjątkowo przepisowo i zgodnie z wysokimi standardami dokonywał zatrzymania - ktoś wie co się z nim dzieje?