niedziela, 22 stycznia 2012

Słowo na niedzielę

Njus 1.


Pewna biznesmenka lat 35 w Salonikach/Prowincja UE -Ελλάδα Elláda, też Ελλάς Ellás/ została zatrzymana przez lokalną policję ponieważ nie zapłaciła należnych podatków. Kwota jej zaległości wynosi...48 milionów Euro lub 1 142 336,192 gram złota aka 36 727,0520 uncji! Przypominam...35lat!!! więcej tu: http://tnij.org/ellas1 lub tu: http://tnij.org/ellas2



Njus 2.


Nobel Bank - ten sam, którego "doradca" klienta w marcu 2011 tak usilnie namawiał mnie na kupno akcji Open Financu i aż założył się o "dobry szampan", że będzie to wyjątkowo dobra inwestycja ( dla kogo "dobra" można oblukac tu: http://inwestycje.pl/gielda/profil/OPENFIN ) - oferował do 21 stycznia 2012r. "Lokatę Last Minute III z Prezentem". Za 10miesięczny depozyt, równe 6% netto odsetek i dodatkowo trochę szpanerska busola jako prezent -16 modeli między nimi podobno te 3 
Przyznam, że lekko zirytowałem się sam na siebie. Na szczęście złość mi przeszła jak doczytałem w warunkach: "Oferta dostępna dla łącznej kwoty inwestycji min. 2 mln zł".


Njus 3 - Także z tych spóźnionych.

TV właśnie podaje, że zakończył się "konkurs na Sekretarza PZPN" - wynagrodzenie ok 36tyś PLN, a praca jak wszyscy wiemy wyjątkowa "wdzięczna"...

Jakież było moje zdziwienie, jak w odszukanym na sieci ogłoszeniu z 16 grudnia 2011 r. widnieje deadline przysyłania zgłoszeń: "do 10 stycznia 2011r. na adres emial sylwia.olszewska@pzpn.pl".

Czy ktoś może mi to wytłumaczyć? Czy strzałka czasu biegnie w tym "autonomicznym gremium" odwrotnie niż w realnym świecie?







Njus 4.

Kolejna kompromitacja "ciecia" aka gospodarza domu vel Rzecznika Rządu Grasia i jego "(...)zjawiskiem, które wynika z ogromnego zainteresowania tymi stronami". Kto z Was wierzy w jego tłumaczenia, że strony rządowe zostały zablokowane z powodu ich popularności?



Na dziś wystarczy. Zapraszam na jutro. Komentarze, opinie oraz własne "zaskoczki" most wanted!